Szponzorált tartalom
Amikor a koronavírus átformálta az általános munkavégzés mindennapjait, én is azon tömegek egyik gyermeke voltam, aki otthonról kezdett dolgozni. A változás számos kihívással járt, például az otthoni irodám kialakításával, amely elengedhetetlen volt a hatékony munkához. Ennek során azonban ráébredtem, hogy szükségem van egy megbízható székhelyszolgáltatásra is, hogy fejlődő vállalkozásom adminisztratív ügyei is gördülékenyen működjenek, és soha ne kelljen a saját „címemre vennem” a vállalkozást.
Az út nem volt zökkenőmentes. Kezdetben bútorok után nézelődtem, hogy megfelelő munkakörnyezetet teremtsek. Egy modern, ergonomikus szék és egy stabil, elegendő tárolóhellyel rendelkező íróasztal volt a cél. Végül egy helyi bútorüzletben találtam meg az ideális darabokat, amelyek tökéletesen illeszkedtek az irodám stílusához és funkcióihoz.
A bútorok beszerzése után azonban következett a székhelyszolgáltatás kérdése, amin azért jóval több múlik, lássuk be. A Szekhelypartner.hu oldalára tévedve azonnal láttam, hogy ez lesz a megfelelő választás – szóval itt nem volt olyan nehéz a keresgélés. A felépítése önmagában, a szolgáltatások sokszínűsége és azok világos, érthető leírása teljességében azonnal szimpatikussá tette a céget. Utóbbi esetén nem csak a közérthetőségük, hanem a tartalmasságuk is tetszett. Nagyon-nagyon sokat okosodtam itt!
A Szekhelypartner.hu-nál nem csak a postai cím biztosítását kínálták, na meg a kötelező cégtáblát, hanem teljes körű adminisztratív támogatást is nyújtottak. Ez magában foglalta a levelezés kezelését, az okmányok tárolását, és a szükséges azonnali ügyintézéseket, ha egy hatóság részéről ilyen felmerülne. És amit egyébként magamnak kellett volna elvégeznem frissében, ha nincs ez a lehetőség. Ez összességében hatalmas terhet vett le a vállamról, hiszen így több időm maradt a valódi munkára. A székhelyszolgáltatás feltételei elenyészőek ahhoz képest, amit tőlük potom pénzért kapunk! Az oldalon ugyan leírják például azt is, hogy egy induló cégnek mi mindennek kell megfelelnie, de sok felelősséget át is adhatunk nekik – nem pusztán székhelyekben utaznak.
Amikor először felvettem a kapcsolatot a Szekhelypartner.hu ügyfélszolgálatával, pozitívan csalódtam a gyors és szakszerű válaszokban – mert egyébként attól féltem, hogy számomra egy csomó dolog majd nehezen érthető lesz, hisz bármennyire is van bennem vállalkozói kedv, nem szeretem a papírmunkát, a jogszabályok sokaságát, és a bürokráciával való együttműködést. Kérdéseimre azonban itt érthető, tájékoztató válaszokat kaptam, amelyek segítettek megérteni, hogy milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatásuk használata és mik a székhelyszolgáltatás feltételei, melyeket velük együttműködve könnyebb lesz teljesíteni.
Néhány hónap elteltével teljes mértékben meg voltam győződve arról, hogy a Szekhelypartner.hu-t választanom hibátlan stratégia volt. A vállalkozásom zökkenőmentesen működött kezdettől, az adminisztratív feladatok gördülékenyen zajlottak, és én teljes mértékben az üzleti tevékenységeimre koncentrálhattam. Ez a partnerség nemcsak hogy megkönnyítette a vállalkozásom mindennapjait, de hozzájárult a szakmai sikereimhez is.