Költözés előtt átalakult a cégem

Szponzorált tartalom

székhelyszolgáltatás

székhelyszolgáltatás

Vannak az ember életében azok a nagy válaszvonalak. Biztosan mindenki ismeri az érzést, amikor egy bizonyos időszakra gondol, majd eszébe jut, hogy már egészen máshogy folytatódott a következő év vagy akár hónap. Szerintem sokan vagyunk ezzel úgy, hogy ezt konkrétan egy bizonyos eseményhez is tudjuk kötni, és mi is lehetne annál nagyobb jelzője az új életszakasznak, mint egy költözés. Nekem egy ilyen választóvonalhoz kellett eljutnom tavaly, és ami azt illeti, ideje is volt. Nagyon egyhangú is volt minden és a változás sokszor egy jobb életritmus előjele, csak kell hozzá az energia, hogy így is tartsuk magunkat a tervekhez. Nekem egy költözés jött most közbe. Egy igazán nagy költözés, amit elég sokat halogattunk, hiszen nem úgy megy az, hogy csak fogjuk a családot és elmegyünk máshova. A családosok tudják, hogy talán az egyik legnehezebb az, ha már egy kicsit nagyobbak a gyerekek és egyáltalán nem akarják otthagyni a barátaikat és a megszokott életüket. Felnőttként talán még egyszerűbb az elválás, de az általános iskolás gyerekek rendesen tudnak is haragudni a szüleikre azért, ha ilyen helyzetbe kerülnek, ne adj isten még rossz is az új közeg, amibe kerülnek. Ebből a szempontból nagy szerencsénk volt, mert a gyerekeket végül nem viselte meg annyira, jól alkalmazkodtak és megúsztuk a hisztiket is. A páromra is igaz volt, hogy nagyon alkalmazkodó volt folyamat során. Neki ugyan még volt pár hónap munkája a régi helyen, de azt meg tudta oldani home office segítségével. Nekem meg persze a vállalkozás volt. Ennek sem szívesen hagytam ott a központját, de a mindennapi folyamatokhoz annyira nem is kellettem már, a kollégáim pedig teljesen megbízhatók voltak. Ugyanakkor a folyamatos kapcsolattartás azt eredményezte, hogy a számítógép és a telefon körül forgott a világ számomra pár hónapon keresztül. Így jöttem rá, hogy ezt akár el is tudnánk végezni úgy is, ha nem ülne senki az irodában, mindössze egy otthoni laptoppal járulna hozzá a folyamatokhoz. Ezen a vonalon elindulva már szinte egyenesen jöttek a dolgok egymás után és úgy érzem sikerült felfele íveltetnem a vállalkozást.

De hogyan is indul meg egy vállalat felfele ívelése? Minden egy vízióval kezdődik. Az én esetemben ez a székhelyszolgáltatás víziója volt. Eleinte sok tudásom nekem sem volt róla, de rájöttem, hogy mindössze csak rossz helyeken akartam megtudni róla többet. De ne szaladjunk ennyire előre. Az talán senkit nem lep meg, hogy manapság már minden olyan cég, ami szeretne fejlődni a modernizálását úgy kezdi meg, hogy összeül a vezetőivel és a döntéshozóival, majd így együtt elkezdenek gondolkodni az elektronikus világ és az internet nyújtotta lehetőségek teremtette helyzeti előnyön. Bizony számos vállalat számára képes ez a bizonyos környezet hatalmas előnyt biztosítani. Ugyanakkor tudni kell kihasználni és rájönni arra, hogy milyen módokon tudjuk ebben a világban optimalizálni vállalataink működését. Sok esetben előfordul az, hogy képesek vagyunk már csak saját magunktól is remek új ötletekre rájönni, ugyanakkor előfordul az is, hogy szükségünk van egy kis noszogatásra is. Erre tökéletesen jó közeget tud nyújtani számunkra a Székhelycentrum weboldala, ahol olyan különleges szolgáltatáson keresztül tudjuk cégünket optimalizálni, amellyel jelentős költségeket takaríthatunk meg, sőt akár a fejlődésünk első fontos lépcsője is lehet a modernizáció felé vezető úton. Valójában pontosan az testesül meg a Székhelycentrum szolgáltatásain keresztül, amit minden vállalkozó szeretne elérni a vállalatával: modern, hatékony és gyors működés és költséghatékony tervezés. Ugyanakkor nem minden esetben lehet ez a megoldás, fontos tájékozódnunk arról, hogy vajon a mi cégünknek jót tenne-e egy ilyen váltás. Ugyanakkor, ha meglátogatjuk ez az oldalt elég gyorsan rá is jövünk arra, hogy milyen üzleti modellt illető változtatásokról is lenne szó, illetve, hogy a mi vállalatunk képes-e erre.

Amikor egy vállalat képes arra, hogy online működést folytasson (általában ezek a szolgáltató vállalatok szoktak lenni), a munkavégzés helyét illető rugalmasság egyszerűen megsokszorozódik. Ilyen esetben tud nagyon nagy segítséget nyújtani számunkra egy olyan cég, mint a Székhelycentrum, ami különleges szolgáltatásain keresztül a független, otthoni munkavégzés alapján működő értékteremtési folyamat fontos sarokkövét tudja megadni: magát a székhelyet. Azt bizonyára mindenki tudja, különösképpen a vállalkozók, hogy egy megfelelő cég működtetéséhez fontos az, hogy egy székhellyel is rendelkezzünk. Ugyanakkor az már nem ilyen egyértelmű, hogy ennek a székhelynek milyennek is kell lennie pontosan, hol kell elhelyezkednie, mekkorára kell tervezni és milyen hatalmas kiadásokba is bonyolódhat az ember, ha rosszul méri fel a helyzetet a kezdetekben. Senki nem szeretne egy óriási helyiséget befűteni, amiben ketten dolgoznak, de az sem jó, ha szándékosan kis területen képzeljük el az egyébként igencsak helyigényes munkaállomásokat. Megoldható az is, hogy kialakítunk egy igen jó energia megtartású munkakörnyezetet, de még így sem leszünk képesek arra, hogy annyira megvágjuk a költségeinket, mint a Székhelycentrum által nyújtott szolgáltatásokon keresztül. Ez annak is köszönhető, hogy a Székhelycentrum szolgáltatási palettája egy egészen kedvező díjszabással rendelkezik, így szinte még a kiadás is alacsony. Amennyiben képesek vagyunk egy ilyen vállalat által biztosított lehetőséggel élni már eleve számolhatunk azzal, hogy havonta számot tevő költségeket tudunk bent tartani a cégben és mindezen költségeket egyszerűen rá tudjuk fordítani az elektronikus munkavégzési folyamatok átállására.

Maga a székhely ugye szükséges, így természetesen ezzel számolnunk kell, éppen itt jön kapóra a Székhelycentrum, ami egy igen minőségi és részletgazdag weboldal segítségével nyújt számunkra olyan információt, amivel megismerhetjük a lehetőségeiket a székhelykihelyezést illetően (és előre garantálom, lesz pár lehetőség). Több olyan opciónk is adódik, amely a fővároson belül található irodákat érinti, ezáltal maga a vállalat szíve továbbra is az ország belsejében maradhat, minden fontos egyéb intézményhez közel és ami talán még ennél is sokkal fontosabb, fizikai valójában minden munkavállaló számára könnyen megközelíthető helyen kiemelt fontossággal bír az is, hogyha a cég székhelye nincs nagyon messze az ügyvezető vonzáskörzetétől sem. Ennek tükrében a Székhelycentrum több lehetőséget is kínál számunkra olyan szempontból, hogy akár más településeken is regisztrálhatjuk cégünket egy irodájukba. Ez különösen nagy segítség azoknak a vállalatoknak, amelyek vidéki nagyvárosokban, vagy azok közelében kapnak helyet. Ez a vidéki nagyvárosokban való székhely foglalási lehetőség úgy érhető el, hogy előzetesen kell róla egyeztetni, ugyanakkor sokkal több fejfájással nem jár. Emellett természetesen a főváros helyszíneken lehet a legegyszerűbb székhelyet kapni, valamint a fővároshoz közeli iparűzési adó mentes részeken. Itt az egyébként is alacsony díjszabást tudjuk még lejjebb vinni és elkerülni egy teljesen fölösleges adótípust. Erre a székhelyszolgáltatásra képes nekünk a Székhelycentrum, amire bátran rábízhatjuk a vállalkozásunkat, hiszen nagyon nyitottak a közös munkára.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás